Zwroty i reklamacje

Prawo odstąpienia od umowy

Mają Państwo prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia dostarczenia towaru.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną).

Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Skutki odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

Zwroty towaru prosimy kierować na adres: GI SERVEL, os. Ogrody 37, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski.

 

Reklamacje

Wysyłając sprzęt prosimy uwzględnić poniższe wymogi: 

1)    Sprzęt musi zawierać oryginalne opakowanie umożliwiające bezpieczny transport do specjalistycznego serwisu.

2)    Dopuszczalne jest zastosowanie opakowania zastępczego, jednak musi ono gwarantować odpowiednią ochronę podczas transportu przez firmę spedycyjną.

3)    Przesyłany sprzęt musi być kompletny, zwłaszcza istotne jest załączenie akcesoriów, które mają wpływ na funkcjonalność danego produktu, lub które mogą być jedną z przyczyn nieprawidłowego funkcjonowania sprzętu. 

4)    Do sprzętu musi być dostarczony opis uszkodzeń wraz z podaną sytuacją, w jakiej dana usterka występuje. Opis taki powinien być jak najbardziej dokładny. Umożliwi to szybszą diagnozę usterki i realizację danej reklamacji. 

5)    Firma GI SERVEL rozpatruje reklamacje w ciągu 14 dni roboczych od daty ich otrzymania. W przypadku konieczności sprowadzenia specjalistycznych podzespołów okres rozpatrywania zgłoszenia gwarancyjnego może zostać wydłużony do 3 miesięcy.

6)    Reklamacje prosimy kierować na adres: GI SERVEL, os. Ogrody 37, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski. Koszt wysyłki pokrywa Kupujący.

7)    Towar naprawiony zostanie odesłany na nasz koszt na adres Kupującego. 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl